FAQ

FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

Hebt u vragen over het huren van de Barenzaal? Hieronder vindt u enkele FAQ’s die u mogelijks al verder kunnen helpen. Zijn er nog onduidelijkheden voor u na het lezen van deze antwoorden, aarzel dan zeker niet om ons te contacteren. 

Is het mogelijk om een event te organiseren rekening houdend met de vooropgestelde maatregelen omtrent COVID19?

Ja, dat is zeker mogelijk. Wij hebben een circulatieplan uitgewerkt waarbij alle in- en uitgangen volledig van elkaar gescheiden zijn en de 1,5m afstand zeker gerespecteerd kan worden. De capaciteit van de zaal is uiteraard afhankelijk van de opzet van het event en de indeling van de ruimte.

Wat is de capaciteit van de Barenzaal?

De Barenzaal heeft een oppervlakte van 625m2 (exclusief de foyer beneden). In de zaal zelf kunnen er max. 400 personen zittend dineren OF is er plaats voor max. 700 staplaatsen. Uiteraard is een combinatie zittend/staand zeker mogelijk.

Ben ik als klant vrij van cateraar?

Neen, alle events die plaatsvinden in de Barenzaal moeten verplicht samenwerken met één van de geaccrediteerde cateraars. Onze cateringpartners kan u terugvinden onder het menu catering. U mag hen steeds vrijblijvend contacteren voor een prijsvoorstel.

Ben ik als klant vrij van brouwer?

Neen, u bent verplicht om samen te werken met onze vaste brouwer.

Ben ik als klant vrij van technische leverancier?

Ja, u mag kiezen met welke leverancier u samenwerkt voor het technisch gedeelte (licht, geluid, podium,…). Indien u niemand kent – en ook geen idee hebt hoe hieraan te beginnen – kunnen wij uiteraard enkele leveranciers aanraden waar we al vaker mee hebben samengewerkt en die de zaal dus ook goed kennen.

Wat zit er inbegrepen in de huurprijs van de zaal?

De zaal wordt naakt aan u ter beschikking gesteld. Al de extra materialen worden voorzien door onder andere de technische leverancier, de cateraar,… of kan u inhuren via een externe partner. Verder zitten ook de vestiairematerialen inbegrepen in de huurprijs, standaard sfeerverlichting en 6 uren reiniging.

Wat komt er nog bij bovenop de huurprijs?

De variabele kosten worden na afloop van het event aangerekend op basis van het effectief verbruik (gas & elektriciteit) en effectief gepresteerde uren (toezichter, extra reinigingskosten, eventueel toiletdame,…). Andere mogelijke kosten worden achteraf doorgerekend op basis van de eerder goedgekeurde offerte.